Vi använder cookies för att göra din användarupplevelse bättre. Genom att fortsätta på sidan accepterar du användandet av cookies. Läs mer

Mer information om frakt och leverans
Leveranstider
Vi skickar alla orders inom 48 h (helgfria vardagar). Att det inte går snabbare beror på att vi bygger alla golfklubbor från grunden- monterar skaftet, klubbhuvud samt greppet efter just dina önskemål. Frakten tar sedan normalt mellan 1-2 arbetsdagar. Andra produkter än golfklubbor som t. ex. grepp, skaft och lösa komponenter skickas samma dag eller dagen efter att du har lagt din order. Varor som inte finns i lager (beställningsvaror) har en längre leveranstid (1-2 veckor). Du ser på din orderbekräftelse om din order innehåller beställningsvaror. Orders innehållande beställningsvaror skickas först när ordern är komplett och vi har allt i lager. Du finner information kring aktuell lagerstatus under varje produkt på vår hemsida.
Leveransförsening
Meddelande om eventuella avvikelser från den normala leveranstiden får du i samband med orderbekräftelsen, alternativt i efterhand via separat mail om problemet uppstår efter lagd beställning. Skulle någon av produkterna ni beställt ha en avsevärd längre leveranstid än övriga produkter på er order kan vi i vissa fall dela upp leveransen på beställningen. Ni behöver då aldrig betala mer än den ursprungliga fraktkostnaden.
Fraktskadad vara
Om du skulle upptäcka att en produkt som du beställt är fraktskadad måste du anmäla detta omgående till vår kundtjänst. Det är även viktigt att du påpekar detta hos ombudet när du hämtar ut din beställning. Du skickar då en e-post till vår kundtjänst där du uppger beställningsnummer samt bifogar bilder på både emballage och innehåll. Du måste även spara emballaget ifall vi skulle behöva detta för att gå vidare med anmälan till fraktbolaget. Vi kommer då att sköta om reklamationen till fraktbolaget samt ombesörja nytt utskick av din beställning. Självklart utan någon kostnad för dig.
Felskickad vara
Om du upptäcker att vi skickat dig fel vara anmäler du detta genom att skicka mail till vår kundtjänst. Uppge beställningsnummer samt bifoga bilder på den felaktiga varan i mailet. Vi kommer sedan ordna med ny leverans samt retur av de varor som skickats fel.
Ansvar vid transport
Vi står för transportrisken från vårt lager till dig (dvs vid skadad eller borttappad vara).





