Laddar

Fel vid leverans

Fraktskadad vara

Om du skulle upptäcka att en produkt som du beställt är fraktskadad måste du anmäla detta omgående till vår kundtjänst. Det är även viktigt att du påpekar detta hos ombudet när du hämtar ut din beställning. Du skickar då en e-post till vår kundtjänst där du uppger beställningsnummer samt om möjligt bifogar bilder på både emballage och innehåll. Du måste även spara emballaget ifall vi skulle behöva detta för att gå vidare med anmälan till fraktbolaget. Vi kommer då att sköta om reklamationen till fraktbolaget samt ombesörja nytt utskick av din beställning. Självklart utan någon kostnad för dig.

Felskickad vara

Om du upptäcker att vi skickat dig fel vara skall du anmäla detta genom att du skickar en e-post till vår kundtjänst där du uppger beställningsnummer samt om möjligt bifogar bilder på det som är fel. Vi kommer då att ordna med ny leverans samt retur av de varor som skickats fel.